workshopy & školení pro firmy
kreativní techniky & prezentace v businessu
osobní branding pro udržitelnou kariéru vašich zaměstnanců &
branding v kontextu "corporate ambassadors" a v kontextu syndromu vyhoření
práce a řízení týmů na dálku - digitální nomádství ve firemní praxi
psychohygiena v digi světě: online vs. offline balanc, time management
workshopy pro kouče, kariérové poradce a další freelancery v HR
Lektorujeme témata, kterými sami aktuálně profesně i soukromě žijeme. Vice o týmu lektorů Career Designer najdete zde.
PREZENTAČNÍ A LEKTORSKÉ DOVEDNOSTI ONLINE & OFFLINE
CO SI ODNESETE?
-
schopnost prezentovat autenticky, přirozeně tak, aby si publikum vaše sdělení pamatovalo
-
tipy, jak i přes všechny univerzální tipy zůstat sám sebou (propojení s osobní značkou)
-
tipy na techniky, jak pracovat se stresem v těle a jak se uvolnit
-
tipy na kreativní práci s flipem a originální vizuálně pěkné moderní prezentace
(propojení na sketchnote, mindmaps) -
dovednosti, jak si publikum získat na svoji stranu a minimalizovat rušivé prvky
-
zkušenost prezentace před kamerou vč. vyhodnocení
PRO KOHO TO JE?
-
manažeři prezentují firmu dovnitř i vně
-
prezentátoři na poradách a konferencích
-
vedoucí týmů vystupující před ostatními
-
lektoři, kteří se chtějí posunout o level dál
SKETCHNOTING A VIZUALNÍ PRVKY VE FIREMNÍ KOMUNIKACI
CO SI ODNESETE?
-
dovednost vyjadřovat se efektivně vizuální zkratkou
-
sadu vizuálních prvků užitečných právě v kontextu vaší firmy
-
zkušenost, že sketchnoting není o kreslení a umění, ale o lepším předávání informace
-
tipy na využití sketchnotingu v týmové spolupráci
-
vlastní sadu sketchnotes, kterou si během různých variací cvičení sami vytvoříte
-
zlepšení předávání info v týmu a zapamatování si informace posluchačů až o 20%!
-
propojení s technikou myšlenkových map
PRO KOHO TO JE?
-
týmy, které chtějí zkvalitnit spolupráci a komunikaci
-
inovátoři, kteří hledají nové úhly pohledu na zaběhané procesy
-
prezentující manažeři (na poradách, na konfereních), kteří chtějí zefektivnit svá vystoupení
-
prezentující lektoři, koučové, mentoři, kteří chtějí kvalitněji a zajímavěji předávat informace
MYŠLENKOVÉ MAPY PRO PRÁCI V TÝMU A PRO KLIENTSKOU PRÁCI
CO SI ODNESETE?
natrénovanou dovednost využít myšlenkové mapy při ...
-
brainstormingu individuálním i skupinovém
-
přípravě na schůzku + zápisu během schůzek
-
práci s klienty během koučování / konzultace / mentoringu / pohovoru ...
-
vytahování podstatných info z (nejen) odborných textů
-
zápiskách z porad, schůzek, konferencí
-
přípravě a vlastní prezentaci před publikem
-
předávání informací uvnitř i vně firmu
-
propojení s technikou sketchnotingu
.. toto vše si osvojíte za použití tužky, pastelek, papíru, ... ale osvojíte si i práci v online nástrojích
PRO KOHO TO JE?
-
vedoucí týmů a manažeři, kteří chtějí předávat důležité informace tak, aby nezapadly
-
koučové, lektoři, facilitátoři, mentoři
-
profesionálové pracující s klienty
-
osvč
PRINCIPY INFOGRAFIK V TVORBĚ PREZENTACÍ
CO SI ODNESETE?
-
pochopení principu tvorby infografik
-
dovednost vyjadřovat se efektivně vizuální zkratkou
-
dovednost vystavět kolem předávané informace příběh a zvolit adekvátní vizuální podobu
-
dovednost vytvářet vlastní infografiky se základními online nástroji, které jsou dostupné zdarma
-
schopnost předat svoji představu ve skice grafikovi tak, aby jste šeřili čas oboum stranám
PRO KOHO TO JE?
-
vedoucí týmů a manažeři, kteří chtějí předávat důležité informace tak, aby nezapadly
-
koučové, lektoři, facilitátoři, mentoři
-
profesionálové pracující s klienty
-
osvč
TECHNIKY PRO PRÁCI S VIZEMI & AKČNÍMI PLÁNY
CO SI ODNESETE?
-
jak efektivně definovat vize pro rozvoj týmů i individuální práci
-
vyvážení práce s pravou a levou mozkovou hemisférou při práce s vizí
-
pochopení principu práce s vision boardy
-
facilitace individuální / týmové diskuse na základě vision boardů
-
definování akčních plánů na základě vision boardů
PRO KOHO TO JE?
-
vedoucí týmů a manažeři, kteří chtějí opírat své cíle svého týmu o kvalitně definované vize
-
inovátoři
-
change manageři
-
každý zaměstnanec, který se chce opírat své cíle o kvalitně definované vize
LINKEDIN PRO ZAMĚSTNANCE - NÁSTROJ PRO NETWORKING A EMPLOYEE BRANDING
CO SI ODNESETE?
-
aktualizovaný autentický LinkedIn profil podle aktuálních trendů při prezentaci osobní značky
-
znalosti, jak LinkedIn profil využít pro kvalitní networking v businessu
-
tipy, jak LinkedIn profily zaměstnanců přirozeně využívat také k propagaci zaměstnavatele
-
tipy, jak využívat na maximum interaktivní prvky a jak tím rozvíjet networking
-
individuální pojetí vašeho osobního LinkedIn
(cílem není vytvořit unifikované profily, ale zachytit osobnost každého jednotlivce) -
informace, jak LinkedIn funguje a jak je optimální ho propojovat s dalšími e-nástroji
-
porovnávní a ukázky kvalitativního vs. kvantitativního přístupu v content marketingu
-
téma corporate ambassadors (vyladění PR značek jednotlivců zaměstnanců vs. brandu firmy)
PRO KOHO TO JE?
-
management reprezentující firmu dovnitř i ven
-
zaměstnanci sales a PR oddělení reprezentující organizaci navenek
-
talenti v rámci talent programů
-
inovátoři organizace
OSOBNÍ ZNAČKA A JEJÍ PREZENTACE PRO ZAMĚSTNANCE S DIJÁŘEM
CO SI ODNESETE?
-
jasně definovanou vlastní osobní značku díky www.diJAr.cz
-
informace přetavené do vlastní praxe, z čeho se váš osobní brand skládá
-
konkrétní tipy, jak v jednotlivých oblastech svoji značku posilovat a dále rozvíjet
-
přehled nástrojů pro rozvoj značky při osobním networkingu a zároveň v online světě
-
tipy, jak zapracovat osobní značku do vašeho LinkedIn profilu a zefektivnit profesní networking
-
osvojení si dovednosti corporate ambasadors (jak skrze osobní brand posilovat brand firemní)
-
trénink video prezentací aktualizované osobní značky vč. konzultace vizuální stránky prezentace
(gestika, mimika, oblékání, doplňky, ...)
PRO KOHO TO JE?
-
management a klíčoví lidé v organizaci
-
talenti v rámci talent programů
-
inovátoři organizace
-
zaměstnanci v procesu změny (talenti, rodiče při návratu z rodičovské, trainees, ...)
ZEN CAREER MANAGEMENT - PRÁCE S OSOBNÍ ZNAČKOU JAKO PREVENCE SYNDROMU VYHOŘENÍ S DIJÁŘEM
CO SI ODNESETE?
-
dovednost, jak v současné době rozvíjet smysluplně a vyváženě svoji kariéru uvnitř i vně firmy
-
informace, co, jak a proč se mění na současném trhu práce a co dnes ovlivňuje náš profesní růst
-
komplexní pohled na vaši osobnost - kde nyní profesně jsem, odkud kam kráčím
-
tipy, jak se (nejen) profesně kotvit v současném proměnlivém světě (ad koncept: tekutá modernita)
-
tipy, jak balancovat dnešní pluralitu realit (př. identita virtuální vs. reálná)
-
definování osobní značky a akční plán jejího dalšího rozvoje jako prevence syndromu vyhoření
-
vlastní www.diJAr.cz, který bude základním pracovním nástrojem pro výše uvedené
+ speciálně pro HR: nástroje a tipy, jak oslovit a rozvíjet talentované millennials
PRO KOHO TO JE?
-
management
-
talenti v rámci talent programů
-
inovátoři organizace
-
HR (train the trainer program)
Workshop v podobě komplexního rozvojového programu lze realizovat zároveň ve spolupráci s Bc. Šárkou Francírkovou (www.vnitrnistabilita.cz), která se specializuje na techniky kinestetického a smyslového vnímání podporující kvalitnější ukotvení se v každodenní pluralitě našich identit (realit).
SMYSLUPLNÉ A UDRŽITELNÉ PLÁNOVÁNÍ SABBATICALS PRO ZAMĚSTNANCE
CO SI ODNESETE?
-
jasné definování si vize a dalších profesních kroků u klíčových lidí ve firmě, kteří plánují profesní pauzu
-
revizi profesních hodnot
-
revizi profesního portfolia
-
jasně definovaná očekávání od profesní pauzy vč. plánu délky vzhledem k cíli
-
definovaný plán návratu ze sabbatical
-
to vše za pomocí nástroje www.diJAr.cz a prací s principy self career management a osobním brandingem
PRO KOHO TO JE?
-
jakýkoliv klíčový zaměstnanec firmy, u kterého je firma otevřena diskusi k profesní pauze
FORMA
- u více zaměstnanců ve stejné etapě kariéry > workshop
- či u jednotlivců jako podpora formou kariérového koučinku
JAK MĚNIT FIRMU ZEVNITŘ - CHANGE MANAGEMENT "TRAIN THE TRAINER"
CO SI ODNESETE?
tréninkem osvojenou metodiku jak
-
nastavit kvalitně změnový projekt (cíle, zapojení aktérů, harmonogram, interní komunikace)
-
jak ho efektivně a rychle implementovat do stávajících procesů firmy
-
jak propojit klíčové osoby ve firmě tak, aby táhly v projektu za jeden provaz
-
jak ve změnových projektech propojit mangement + procesy + technická řešení
-
jak vtáhnout do projektu klíčové zaměstnance tak, aby si projekt vzali za svůj
PRO KOHO TO JE?
-
korporátní management
-
majitelé, manažeři středních a menších firem
Workshopem vás provází Alexandra García Gjurić, change management expert (www.g2change.com), která má praxi v zavádění velkých změnových tech i business projektů (př. ING, Google v České spořitelně ad.). S ní společně propojujeme rovinu individuální změny (postoje, využití individuálního potenciálu) a změny v celé firmě.
KARIÉROVÝ KURZ PRO HLADKÉ NÁVRATY VAŠICH ZAMĚSTNANCŮ PO DELŠÍ PROFESNÍ PAUZE & DOBRÉ NASTAVENÍ PART-TIME SPOLUPRACÍ
= smyslupný CSR benefit pro vaše zaměstnance.
CO SI ODNESETE?
tréninkem a sdílení ve skupině si osvojíte metody jak na
-
životně-profesní inventury, práci s aktualizací osobní značky, uvědomění si vlastní hodnoty ve firmě, update aktuálních profesních znalostí, dovedností, zdravou sebeprezentace profesního know-how uvnitř firmy, win-win princip corporate ambassadors
PRO KOHO TO JE?
-
pro všechny vaše klíčové zaměstnance, kteří se právě chystají vrátit ... po mateřské, rodičovské ... po dlouhodobé péči o nemocné děti, partnery, starší rodiče ... po sabbaticalu, práci v zahraničí ... po delších pauzách po úrazech, nemocech
Workshop realizujeme ve spolupráci s Baby Office zajišťující případné hlídání dětí.
PRÁCE NA DÁLKU V TÝMU ANEB DIGITÁLNÍ NOMÁDSTVÍ JAKO FIREMNÍ BENEFIT
CO SI ODNESETE?
-
praxi, co ne/funguje při práci na dálku ze strany členů týmu
-
praxi, co ne/funguje při práci na dálku ze strany člověka, který tým řídí
-
nástroje, tipy, co pomáhá při koncentraci při samostatné práci na dálku
-
nástroje pro sdílení informací na dálku
-
efektivní trekovací nástroje - např. www.iknowmytime.com
-
kontext měnícího se trhu práce - moderní přístup k motivaci zaměstnanců, trendy v benefitech
PRO KOHO TO JE?
-
management, vedení firmy
-
HR
-
všichni zaměstnanci pracující remote
VYROVNANÝ TIME MANAGEMENT
CO SI ODNESETE?
-
tipy, jak práci s moderními online /cloud nástroji skloubit s technikami time-managementu podle Davida Rocka (time-management podle neurověd), GTD (getting things done) a ZTD (zen to done), bullet metoda, ad.
-
vlastní vypracované příklady dle jednotlivých technik pro vyvážené řízení času i úkolů
-
tipy na online-offline balance podle aktuálních poznatků neurovědy
-
přístup zdarma do aplikace I Know My Time a okamžité reporty (časové snímky) vašeho Google kalendáře
PRO KOHO TO JE?
-
pro každého, kdo chce být spokojen s tím, jak tráví svůj pracovní i volný čas
-
pro každého, kdo si chce osvojit efektivní práci s časem a úkoly online i offline
LEAN CANVAS V PROJEKTOVÉM ŘÍZENÍ
CO SI ODNESETE?
-
informace, co lean canvas je a jak s ním krok po kroku pracovat
-
zkušenost zpracovat s vlastní lean canvas pro váš projekt
-
dovednost vytěžit z lean canvas maximum ve chvíli tvorby nových projektů
-
dovednost pracovat s lean canvas v případě revizí projektů běžících
-
zkušenost zpracování lean canvas individuálně vs. v týmu
PRO KOHO TO JE?
-
management
-
vedoucí týmů
-
projektoví manažeři
-
profesionálové v oblasti change management
G SUITE (ex GOOGLE APPS) A DALŠÍ CLOUD NÁSTROJE PRO EFEKTIVNÍ ŘÍZENÍ PROJEKTŮ A ČASU
CO SI ODNESETE?
-
znalost a pochopení fungování práce v cloudu vč. výhod i úskalí, která to přináší
-
pochopení principů a výhod fungování G Suite (ex Google Apps) vč. tipů, jak efektivně propojit Gmail, kalendář, kontakty, úkoly Keep, online Disk/Drive, G+ komunity pro firemní využití, Hangouts (či Hangouts on Air pro online workshopy), případně využití interních Google Sites
-
tipy, jak práci s těmito nástroji skloubit s klasickými i moderními technikami time-managementu podle Davida Rocka, GTD a ZTD
-
tipy, jak tyto a další online nástroje využít pro jednoduché, ale efektivní projektové řízení
-
tipy na online-offline balance podle aktuálních poznatků neurovědy
PRO KOHO TO JE?
-
pro každého, kdo chce s jistotou a bezpečně ovládat základní sadu Google nástrojů
-
pro každého, kdo si chce osvojit efektivní a zároveň vyváženou práci online vs. offlne
Rozsáhlejší školicí programy vč. technické implementace a následné technické podpory G Suite realizuji ve spolupráci s www.netmail.eu - certifikovaného partnera Google.
AI + DALŠÍ ONLINE NÁSTROJE & JEJICH VLIV NA KARIÉROVÉ PORADENSTVÍ
CO SI ODNESETE?
-
jak technologie v čele s AI ovlivňuje svět práce > specificky HR a nábor
-
touto optikou se podíváme na jednotlivce a a jejich možnosti pomoci si na trhu práce sami (a jak)
-
podíváme se, kde nám, poradcům, AI a další nástroje práci budou brát a kde nám ji naopak mohou ušetřit a zefektivnit
-
práci v online nástrojích vč. zadávání promtů do jazykových modelů si vyzkoušíme na typických situacích, které řeší klienti na trhu práce či přímo my jako poradci
PRO KOHO TO JE?
-
kariéroví poradci
-
kariéroví kouči
-
kouči
-
všichni profíci na volné noze v oblasti rozvoje lidí
-
studenti andragogiky, kariérového poradenství
PODNIKAVOST (ENTREPRENEURSHIP) PRO KARIÉROVÉ PORADCE - ZAMĚSTNANCE
CO SI ODNESETE?
-
seznámení se s pojmem entrepreneurship / podnikavost, jeho principy a pochopení, proč tuto dovednost dnes vyžaduje mnoho firem po svých řadových zaměstnancích
-
seznámení se s variantami podnikavosti a podnikání v kariérku
-
osvojení si základů design thinking pro zaměstnance
-
osvojení si základů marketingu pro zaměstnance
PRO KOHO TO JE?
-
kariéroví poradci
-
kariéroví kouči
-
kouči
-
všichni profíci na volné noze v oblasti rozvoje lidí
-
studenti andragogiky, kariérového poradenství
Kdo má zájem nastartovat reálně své podnikatelské aktivity v oblasti kariérka, ať na plný či částečný úvazek, doporučuji účast na našem kurzu k tomuto tématu, který realizuje Petra Drahoňovská + Lucie Václavková v tandemu https://zeptejseporadce.cz/kurzy/.
SYNDROM VYHOŘENÍ A STRES MANAGEMENT PRO KARIÉROVÉ PORADCE A DALŠÍ KLIENTSKÉ PRACOVNÍKY
CO SI ODNESETE?
-
jaké jsou hranice profese kariérového poradce v oblasti syndromu vyhoření
-
typické charakteristiky stresu, syndromu vyhoření, worksholismu
-
porozumění vývoji konceptu syndromu vyhoření (Freudenberger, Maslachová, ...)
-
typické případové situace k tématu, se kterými se jako kariéroví poradci setkáváme
-
aplikace prvků a cvičení z pozitivní psychologie jako nástroji prevence vyhoření (Seligman, ...)
PRO KOHO TO JE?
-
kariéroví poradci ve všech sektorech (školství, úřady práce, nezisk, soukromý sektor)
-
další profesionálové přímo pracující s klienty
TRÉNINK T2T PRO INTERNÍ FIREMNÍ OUTPLACEMENT
CO SI ODNESETE?
-
train the trainer koncept
-
specifika kariérového koučinku oproti klasickému koučování
-
porozumění hlavním trendům v oblasti career managementu uvnitř firem
-
pochopení a know-how rozdílu mezi kariérovým poradenstvím vs. koučinkem
-
kvalitní moderní informační zdroje pro kariérové poradenství (hard skills část)
-
know-how, jak kvalitně nastavit a realizovat systém outplacementu
PRO KOHO TO JE?
-
interní firemní kouči
-
HR s potenciálem (kariérového) kouče
-
talenti s potenciálem (kariérového) kouče